Monday, 28 October 2013

End of Semester 5.....


Assalamualaikum guys :)

hi !
hari ni tamat dah semester 5.
semester 5 diakhiri dengan paper terakhir. soalan dia agak tough. tawakal jelah moga moga keputusan nnt okay okay. amin
and dah start semester break. im shoo happy. walaupun cuti tak lama. lol. *tak bersyukur

im gonna miss my dear housemates and classmates
walaupun dorang tak miss aku. aku tetap nak miss dorang. hahaha *kesah?
semester ni la aku baru belajar belajar duduk rumah sewa. nampak tak betapa kejamnya asrama poli halau aku. hahaha aku ni punya lah baik datang PI (Pusat Islam) selalu pun tak diterima masuk asrama, KEJAM
HAHAHAHAHA

so, i got another one semester to go !
arghh cant wait !
tashabarnyerwwww nk tinggalkan Port Dickson Darul Pishang
diminta rakyat PD tidak merinduiku *tak kelakar, tp korang kena gelak gak. kesah lak

semoga semester depan aku masih single seperti sekarang
semoga semester depan aku masih lagi shamimi harun seperti sekarang
semoga semester depan aku akan menjadi seorang yang lebih serious *ni tipu
semoga semester depan aku akan menjadi seorang yang pendiam *lagi tipu
semoga semester depan aku akan kurangkan gelak *ni lagi penipu besar
semoga semester depan aku akan kurangkan bersosial di laman sosial *tak janji tau
DAN
semoga semester depan bermula dan berakhir dengan baik

ni nak belanja sikit gambar gambar semester 5 
JENG JENG JENG 




dear HOUSEMATES



GIRLpreng


sesaje SELFIE :)



jumpa di lain post guys ! 





No comments:

Post a Comment